2013. augusztus 22., csütörtök

Díj X.


Köszönöm a 10. díjamat http://the-dark-life-with-one-direction.blogspot.hu ennek a blognak a tulajdonosának!:)






Szabályok:


1. 11 dolog rólam
2. 11 válasz
3. 11 kérdés
4. 11 bloggernek tovább küldeni


11 dolog rólam:
  1. nem szeretem a pókokat
  2. nem szeretem a horrofilmeket
  3. szeretem a romantikus és akciófilmeket
  4. utálom a filmeken a szinkronhangokat
  5. 15 éves vagyok
  6. szeretem a nyarat és a telet is de a kedvenc évszakom a tavasz
  7. nem szeretem azokat az embereket akiket az tesz boldoggá, ha a másik szomorú
  8. szeretek segíteni az embereken
  9. a kedvenc színem a kék
  10. hamarosan új színe lesz a szobámnak
  11. később külföldön szeretnék élni

11 kérdés:

1. Szeretsz sportolni? igen, szeretek futni és teniszezek
2. Milyen zene dob fel? a gyors zenék
3. mi az a hely ahova el akarsz jutni? Ausztrália
4. Kedvenc író? nincsen
5. Hány éves vagy? 15
6. Mit csinálsz amikor nem tudsz elaludni? zenét hallgatok
7. Rendet tartasz a szobádban? nem sűrűn. ha kupi van jobban megtalálom a cuccaimat
8. Kedvenc dal? La da dee
9. Legnagyobb álmod? segíteni Dél-Afrikában a rászoruló gyerekeknek
10. Szereted az éjjel-nappal budapestet? UTÁLOM.
11. Hol születtél? Pesten


11 kérdés neked:

Ki az az ember akit abszolút de utálsz a zeneiparban?
Mit gondolsz a magyar zenéről?
Melyik videoklippben tetszik legjobban a vizuális világ?
Szerinted mi egy jó videoklipp titka?
Mi a kedvenc képed?
Mi a kedvenc helyed?
Melyik a legszebb hely ahol eddig jártál?
Melyik a kedvenc sorozatot?
Mi a legnagyobb álmod?
Szoktál álmodozni?
Melyik a kedvenc nyelved?


Akiknek küldöm:
http://youreperfecttomestaystrong.blogspot.hu/
http://dontwalkaloneinthedark.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyszer mindenki felnő~

Egyszer mindenki felnő~