2013. szeptember 12., csütörtök

Sziasztok!:)

Sziasztok. Nem tudtam mostanában új részeket hozni, és a legrosszabbkor, amikor a történet a végére ér, és minden titokra fény derül. Sajnálom. Az a helyzet, hogy annyi a tanulnivalóm, hogy szó szerint beledöglök. Bocsássatok meg a szóhasználatomért, de erre nehéz mást mondani. Minden nap 7-8 órám van+az edzések, és így nem jutott időm az írásra. Párotok között, akik ezt elolvassák, felmerülhet a kérdés, hogy miért osztom meg mindezt veletek, és hogy ez az én magánügyem. Nem azért, hogy sajnáltassam magam, mert élvezem az egész helyzetet, azt viszont már kevésbé, hogy nem marad időm az írásra. Viszont nagyon örülök annak, hogy naponta 70-100-an látogatjátok az oldalt új rész után kutatva. És nem sokáig kell már várnotok rá. A hétvége folyamán fel is rakom (legalábbis minden idegemmel azon leszek, hogy megírjam addig a részt, de legkésőbb a hét elején lesz, megígérhetem). Ne csüggedjetek, hamarosan tehát jönnek a blogomnak a zárórészei.:) Aki pedig napra, sőt percre pontosan értesülni szeretne arról, mikor rakom ki a részt, az csatlakozzon a Facebook-os csoportomhoz, amit az oldal tetején jobb oldalt találhattok meg.
*az író

3 megjegyzés:

  1. Na akkor már SOHA nem lesz új rész ?! O.o

    VálaszTörlés
  2. Hol a kövi????:'(

    VálaszTörlés
  3. Mi van ez a csaj felszívódott, már majdnem egy éve írta ezt. XDD
    Am ha megtekinted ezt a komit remélem rájössz, hogy azért írtam ezt (felszívódott) mert imádom a blogod és várom a kövi részt. :DD
    ( Hát Én se vagyok normális xd ilyet írok 'felszívódott' ) :D

    VálaszTörlés

Egyszer mindenki felnő~

Egyszer mindenki felnő~