2013. június 25., kedd

Díj II.



Nem hiszem el, ez a második díjam, amit kapok, ráadásul az elsőt most raktam ki fél órával ezelőtt:) Büszke vagyok rátok, köszönöm! És köszönöm Nikinek a díjat!!♥






Írj magadról 5 tulajdonságot!

- Simsponizer/Angel vagyok:')
- Küzdősportolni  szeretnék:D
- Szeretek futni és teniszezek rendszeresen:)
- Szeretek írni verseket, és történeteket egyaránt:)
- Nehezen felejtek...

Kérdések:


- Hol laksz?(megye)

Pest megyében.

- Van háziállatod?

Nincs, de volt egy kutyám:)

- Imádod Justin-t?

Volt egy időszak, amikor imádtam, de most már kevésbé. Nem azt mondom, hogy nem szeretem, de most amit imádok rajta, azok a tetkói a kezén:$

- One Direction?

Őket is imádtam. De mostanra nagyon megutáltam őket, egyszerűen nem tudom mi lett velük, de amik lettek, nem tetszenek.

- Justin kedvenc száma?

Ez egy nagyon jó kérdés:D:D  Azt hiszem a Lolly<3


Írj 5 kérdést és küldd tovább másoknak!

- Ki a kedvenc énekesed?
- Miket olvasol?
- Mi ösztönöz írásra?
- Milyen egy történetet írni, amit te kreálsz meg?
- Milyen érzés a komikat olvasni, jó értelemben?

Tovább küldöm...

http://inmyworldjus.blogspot.hu/
http://whos-thewinner.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyszer mindenki felnő~

Egyszer mindenki felnő~