2013. június 5., szerda

23.Rész~Egy új élmény

Sziasztok! Meghoztam az új részt, remélem tetszeni fog nektek! Egy kicsit felforrósítottam a levegőt Justin és Leena között, örülnék, ha kapnék rá egy pár kommentet, hogy mégis mit gondoltok, milyen lett! Jó olvasást!
#ui:A nyáron sűrűbben lesznek részek:)
























Ez volt az a pillanat, amikor minden iránta érzett érzelmem átváltozott szenvedéllyé. Annyira akartam, mint még mást sosem. Ő az egyetlen ember a nagyvilágban, aki megadja életem legkisebb értelmét. Túl vagyok a mélyponton. Nem akarom, hogy más legyen az életem.
’ Csak veled’ - suttogta a nyakamba.
Ezen az éjszakán mindenemet odaadtam neki..
Forrón csókolni kezdett puha ajkaival, amik végigvándoroltak a nyakamon, a vállamon, majd a fülemet harapdálták. Olykor-olykor nyögött egyet-egyet, amitől még forróbb lett a levegő. Kezeivel elkezdett vándorolni, miközben csókjai a tűznél is forróbban égettek, nyomot hagytak minden egyes porcikámon, amin végig siklott.
Csontos ujjait végigcsúsztatta minden testrészemen, néha-néha egy nyögés kíséretében belém markolt. Szenvedélyesen csinálta. Ily képzeltem el az első alkalmat. Egy olyan emberrel, akivel nem bánom meg, ha megtörténik.
Átvette felettem az uralmat, kezeivel a törölközöm felé vette az irányt. Éppen abban a pillanatban, amikor lefejtette volna rólam, átfordítottam magam alá, lerántottam róla egy határozott mozdulattal a pólót, majd csókjaim elhatalmasodtak izmos felsőteste felett. A nadrág levétele róla már egy bonyolultabb hadműveletnek bizonyult, de amint látta, hogy megküzdök vele, a segítségemre igyekezve letolta magáról, és eldobta a szoba másik felébe.
Ajkaival a törölköző szélét kezdte el birizgálni, amin nevettem is egy nagyot, de gyorsan rájöttem, hogy csak a figyelem elterelő akciója része volt. Mert pár másodperccel később a törölköző egyre lejjebb csúszott, melleim immár szabadon voltak. Szenvedélyesen markolászni, majd csókolni kezdte őket, amíg nem áttért a még meghódítatlan terültre. Már majdnem megvoltam neki. Újból fordultunk egy pozíciót, újra én lettem felül, és vadul elkezdtem róla levenni az egyetlen ruhadarabot, ami eltakarta büszkeségét. Egy csókot lehelt ajkaimra, majd füleimbe suttogta:
-       Várj egy percet édes! – majd elmászott a szekrényig, amiből egy kis csomagot vett elő. Fő a biztonság. Felhelyezte magának az óvszert, majd megfordult, és rám vetette magát. Az alatt a két másodperc alatt, amíg szemügyre tudtam venni, olyan volt, mint egy görög isten, csak az volt a hibája, hogy amerikai volt. Az én kanadai félistenem.
Úgy mosolyogtam, mint a kislány, aki meglátta a Mikulát a repülő szánjával. Nekem ő ezt jelentette, a határtalan boldogságot és a szenvedélyt.
Már majdnem egymáséi voltunk, csak egyetlen kicsi rongydarab szakított el minket a Paradicsomtól. Justin vadul lehúzta rólam az alsóneműt, és átadta magát az érzéseknek.
A lehető legnagyobb óvatossággal belém hatolt. Tudta, hogy nekem ez lesz az első, mert rengeteget meséltünk egymásnak magunkról mielőtt egymásba szerettünk. Lassan, érzékien mozgott, próbált nem fájdalmat okozni az érintésekkel. Az első fájt, amikor belém hatolt, aminek a következtében egy fájdalmas nyögés jött ki a torkomon.
-       Nem fog fájni – suttogta újra a fülembe. Hittem neki, próbáltam nem befeszülni, csak egyszerűen elengedni magamat, és az érintéseinek átadni magam.
Érzékiségét több mint egy órán át élveztem. A végén már én is magamra találtam, és irányítottam Őt. Életem legszebb éjszakája volt. Odaadtam neki magam. Senki másnak.

Másnap reggel nem tudtam morcosan ébredni. Igaz, hogy fáztam, amikor kimászta az ágyból, hisz egész éjszaka az egyetlen dolog, ami meleget biztosított nekem, az Justin ölelése volt. Összeszedtem az eldobált ruhadarabokat, majd elmentem zuhanyozni. Mindezt csak lábujjhegyen, mert Justin még úgy aludt, amikor felkeltem, mint egy jóllakott kisgyerek. Ha jobban bele gondolok, az volt. Jóllakott, és néha úgy játszott, mint egy óvodás.

Miután legalább 10 percig hagytam, hogy a meleg vízcseppek a bőrömet kényeztessék, kivánszorogtam a zuhanyzóból. Az éjszaka nyomai még ott voltak a szemeim sarkába, úgyhogy visszacsoszogtam a szobába egy nagy köntösben. Odapillantottam, hogy lássam, milyen aranyosan alszik a manó, de sehol senki. Justin sehol… ez gyanús! – gondoltam magamban.
-       Jó reggelt Hercegnőm! – harsogta álmos hangján a hátam mögött, majd átkarolt hátulról – Milyen volt az éjszakája? – újra magára öltötte azt a bizonyos mosolyt, és egész nap magán tartotta.
-       Hát…Egy kanadai félistennel voltam. Összességében jó volt, bár nem hagyott aludni – néztem rá szemrehányóan. Persze semmi ilyen szándék nem volt bennem, és ezt Justin is tudta.
-       Összességében jó volt? JÓ? – akadt ki a válaszomon, majd addig harapdálta a nyakamat, amíg ki nem húzta belőlem, hogy életem legjobb éjszakája volt.
-       Elhagytam valamit – mondtam szomorúan, miközben már egymással szemben álltunk, és Justin egy újabb csókkísérlettel állt előttem.
-       Mi az? Segítsek megkeresni? – Justin arca egyre kétségbeesetté vált.
-       A szüzességem te idióta! – nevettem el magamat – a másik fele pedig ott van a lepedőn maradt – mutattam a hófehér lepedőre, ahol 3 vérfolt díszelgett.
-       Ezt a lepedőt elteszem egy életre – Justin nevetni kezdett, majd újra az ágyra húzott – Ma pedig, egy új élményt adok neked!
’Új élményt? Ennél újabbat és jobban nyújtani nem lehet…’


 





5 megjegyzés:

  1. Juhuuu ez jó volt *--* köviiit

    VálaszTörlés
  2. Imádom :D Hamar folytatást :D ♥ Amúgy sikerült érzékire és forróra csinálnod, nekem bejött :D

    VálaszTörlés
  3. Ez volt a legjobb rész :$ Köviiit :3 ;)

    VálaszTörlés
  4. ez gecijoo.*_* kovit.<3

    VálaszTörlés

Egyszer mindenki felnő~

Egyszer mindenki felnő~