2013. június 25., kedd

Díj I.






 Sziasztok! Visszajöttem a táborból, és hatalmas meglepetés fogadott. Kaptam egy díjat! El sem hiszem igazán, mivel személyem szerint én nem érdemlem meg, de nagyon köszönöm Fanninak, aki nekem ítélte ezt a díjat. Köszönöm mindenkinek aki olvassa ♥




Szabályok:1. Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad.
2. Tedd ki a díj képet az oldaladra,majd másold át a kérdéseket a díj adónak az oldaláról.
3. Válaszolj a kérdésekre!
4. Küldd tovább maximum 5 írónak.

Válaszaim:
Rajzolni szeretsz?
Nagyon szeretek rajzolni, csak sajnos nem jut rá elég időm. Jobban szeretem magamat írással kifejezni, arra nagyobb időt fordítok:)
Kifestetted a körmöd? 
Most pont nincs kifestve, de a nyáron imádom válogatni a körmöm színét.
Mennyit olvasol egy nap? 
Ha a kezembe akad egy jó könyv, van, hogy ki is végzem egy nap alatt, de többnyire 2 napig tart elolvasni. Egyébként nem nagyon olvasok.
Anyudék tudják hogy írsz? 
Nem, nem tudják, és nem is akarom, hogy tudják, mert ez olyan dolog, mintha az én kis titkom lenne. Ők sem mondanak el nekem mindent, nem kötök az orromra. Ez pedig simán belefér, hogy magamnak írogassak és persze nektek:)
Kedvenc lány neved? 
Ez egy nagyon jó kérdés, mert annyi lány név van, hogy soha nem tudtam választani. Most egyik lánynévre sem tudom azt mondani, hogy huh, ez megfogott, ez lesz a lányom neve. Könnyebb lenne, ha fiúnevek közül kellene választanom. Akkor egyértelműen a Benjamint-t választanám, mert 3 éve beleszerettem:)

Kérdéseim:
Mi késztetett arra, hogy elkezdj egy blogot írni.blogolni kezdj?
Milyen gyakran szoktál írni?
Előre átgondolod a történetet vagy csak spontán jönnek az ötletek?
Mi az álmod?
Kik az abszolút kedvenceid?
Akiknek küldöm:
  http://serenaandjustin.blogspot.hu/
http://melissamartinezslife.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyszer mindenki felnő~

Egyszer mindenki felnő~